ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА


1. ПРАВО НА ЗАМЯНА/ВРЪЩАНЕ

Клиентите на онлайн магазин www.allinone.bg  имат правото да се откажат или да заменят получената от тях стока в 14 календарни дни от датата на получаването й САМО при условие, че е в оригиналният си вид и със запазени качествени характеристики:

-със запазен етикет;
-не са на лице следи от употреба (не е носен, скъсан, пран, гладен, третиран на химическо чистене и т.н.)
-в обратно изпратената пратка  трябва да бъде приложено и доказателството за закупуването (касов бон, фактура)

При повреда и следи от видимо носене на покупката, си запазваме правото да откажем връщане на стоката. Клиентът няма право да върне бельо, бански костюми и бижута. Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (например, ако не е придружена с касова бележка, ако не е в изряден търговски вид, ако липсват закачалки, торби, шлейфери и други) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка.

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

- констатирани липси;
- дефекти на стоката
- несъответствие с обявения размер;
- несъответствие с обявената търговска марка.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

- замяна на стоката с нова;
- подмяна със сходен продукт;
- възстановяване на заплатената сума;

За да направите заявка за връщане/замяна на стоката използвайте формата за замяна/връщане, можете да се обърнете и към нашите консултанти в онлайн магазина, които ще Ви насочат към сходни на нужния Ви артикул и/или съответно ще Ви съдействат по всички въпроси които имате да отправите към нас! Желателно е предварително да разполагате с номер на поръчката си и артикулен номер на продукта, който желаете да обсъдим!

Форма за замяна и връщане

За връзка с наш консултант тел:  0887 024 820
Или нашата форма за Контакт

2. ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ ПО ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА :

Транспортните разходи за връщането на стока - без замяна са за сметка на клиента!

 При уважаване от наша страна на рекламацията и замяна на стоката с друга, куриерската такса за транспортирането на новата стока частично се поема от Вас, а за връщането на първоначално изпратеният продукт разходите се поемат от нас.

При одобрение на вашата рекламация наш консултант ще се свърже с вас за уточняване на подробностите по замяна/връщане.
 

3. ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ ПО ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА

Суми по рекламации се възстановяват в 14 календарни дни от постъпване на рекламацията САМО по банков път, след предоставяне на информация за банкова сметка от страна на клиента.

Възстановяването на суми от поръчки в онлайн магазина, се извършва само в електронния магазин!

*При разлика в цените на заменените продукти:

- Ако цената на стария продукт е по-висока от тази на новия, разликата ще бъде отразена във Вашия потребителски акаунт и при следваща заявка от този профил, сумата ще Ви бъде приспадната, без да е нужно допълнително да ни уведомявате!

- Ако цената на стария продукт е по-ниска от тази на новия, ще трябва да заплатите разликата, което може да стане с начисляване на допълнителен платеж при доставката.

4. ОТГОВОРТНОСТ НА ТЪРГОВЕЦА

Електронен магазин ALLINONE не носи отговорност при изчерпване на количествата от даден артикул, определен размер или десен, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности или забавен разнос причинен от куриерската фирма. При настъпване на някои от горепосочените обстоятелства Вие ще бъдете уведомени на посочения от Вас телефон  за връзка или чрез е-mail, за да бъде потърсен техен заместител.